Grafik Animasyon 2.Dönem 2.Yazılı-Test | Kazım ŞİMŞEK

Grafik Animasyon 2.Dönem 2.Yazılı-Test

1. Fare’nin bir nesneyi sol tuş ile tıklayıp bırakma olayı aşağıdakilerden hangisidir?

A) Double_ Click
B) Click
C) Mouse_down
D) Mouse_Over

2. Sınıf dosyalarının uzantısı aşağıdakilerden hangisidir?

A) *.cs
B) *.as
C) *.fla
D) *.swf

3.Animasyon yazılımı karşılama penceresinde daha önceden oluşturulmuş belgeler açmak için kullanılır?

A) Şablondan Oluştur
B) Yeni Bir Öğe Aç
C) Yeni Oluştur
D) Bilgi

4.
I. Ctrl + N
II. Dosya > Yeni Komutu
III. Karşılama Penceresi

Yukarıdakilerden hangisi ya da hangileri yeni bir animasyon belgesi oluşturmak için kullanılır.

A) Yalnız II
B) I – II
C) II – III
D) I – II – III

5. Katmanlar için aşağıdakilerden hangisi doğrudur?

A) Katmanlar gizlendiği zaman film test edildiğinde o
katmandaki nesneler de
görünmez.
B) Katmanlar kilitlendiği zaman kilitleri bir daha
açılamaz.
C) En alt sıradaki katman hiyerarşide en öndedir.
D) Bir katmanda bir animasyon işlemi önerilir.

6. Oluşturulan animasyon belgesini kaydetmek için klavyeden hangi tuş grubu kullanılır?

A) Ctrl + S                            
B) Ctrl + K
C) Shift + S
D) Shift + K

7. Bir animasyonu test etmek için klavyeden hangi tuş gurubu kullanılır?
A) Ctrl + Enter                    
B) Ctrl + Space
C) Ctrl + Backspace
D) Ctrl + Esc

8.
I. Cetveller II. Kılavuzlar
III. Izgara IV. Koordinatlar

Yukarıdakilerden hangileri sahne üzerine çizilen şekilleri hizalamak için kullanıcıya
yardımı olmaktadır?

A) I – II
B) I – II – IV
C) I – II – III
D) I – II – III – IV

9. Aşağıdakilerden hangisi animasyon yazılımı metin türlerinden biri değildir?

A) Statik Metin
B) Dinamik Metin
C) Çok Satırlı Metin           
D) Giriş Metni

10. Anahtar kare oluşturmak için aşağıdaki klavyeden hangi tuş kullanılır?

A) F5
B) F6
C) F7
D) F8

11.
I. Yeni sembol oluşturmak için F8 kısayolu kullanılır.
II. Film klibi sembolleri zaman çizelgesinden bağımsız olarak çalışır.
III. Bütün sembol türlerinin kendine ait bir zaman çizelgesi vardır.

Yukarıdakilerden hangisi semboller için doğrudur.

A) Yalnız I
B) Yalnız II
C) I- II
D) I – II – III

12. Aşağıdaki animasyon türlerinden hangisinde sembol kullanımına gerek yoktur?

A) Ara Hareket
B) Klasik Ara
C) Şekil Arası                       
D) Ters Kinematik

13.Aşağıdakilerden hangisi Math sınıfının sabiti değildir?

A) Ln10
B) Ln20
C) E
D) Pi

14. Aşağıdakilerden hangisi Math sınıfının metodu değildir?

A) Abs( )
B) Atan( )
C) Ceil( )
D) Rand( )

15. Aşağıdakilerden hangisi MouseEvent’a karşılık gelmektedir?

A) Fare olayları                   
B) Klavye olayları
C) Giriş çıkış olayları
D) Yazılım olayları

16. Aşağıdakilerden hangisi KeyboardEvent’a karşılık gelmektedir?

A) Fare olayları
B) Klavye olayları
C) Giriş çıkış olayları
D) Yazılım olayları

17. Köşeleri yuvarlatılmış dörtgen çizmek için aşağıdaki çizim araçlarından hangisi kullanılır?

A) ÇokgenYıldız Aracı
B) Oval Temel Öğe Aracı
C) Dikdörtgen Temel Öğe Aracı      
D) Çizgi Aracı

18. Oval aracı ile tam bir daire çizmek için bu araç klavyeden hangi tuşla beraber kullanılmalıdır?

A) Ctrl
B) Shift
C) Alt
D) Space

19.Fonksiyon veri döndürmüyorsa tanımlama sonuna aşağıdakilerden hangisi eklenmelidir?

A) Void                                 
B) Number
C) Boolean
D) String

20. Sahnemizde kare isimli nesneyi gözlemek için aşağıdakilerden hangisi kullanılır ?

A) kare.addEvent
B) eventListener_kare();
C) kare.addEventListener();            
D) addEventListener.kare();

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Watch Dragon ball super