Karenin alanının hesaplanmasını gösteren flash animasyonu | Kazım ŞİMŞEK

Karenin alanının hesaplanmasını gösteren flash animasyonu

Zaman Çizelgesinde birden fazla katman veya klasör varsa bunların adlandırılması iş
akışını olumlu yönde etkileyecektir.

Bir katman ya da klasörü adlandırmak için;

 Katman ya da klasör üzerinde çift tıklayın ve adını girin.

 İşlemi tamamlamak için klavyeden “Enter” tuşuna basın.

İstenilen katmanı seçmek için;

 Fare ile katman ismi üzerine tek tıklayın.
 Birden fazla katman varsa ve katmanlar farklı yerlerde ise katmanlar CTRL
tuşuna basılı tutularak seçilir.
 Birden fazla katman varsa ve katmanlar alt alta sıralı ise ilk katman seçilir,
klavyeden SHIFT tuşuna basılı tutulur ve son katmana tıklanır. Böylece arada
kalan katmanlarda seçilmiş olur.
 Sahnede çalışılan öğenin katmanı otomatik olarak seçilir veya fare ile katman
üzerine tıklanarak da seçim yapılabilir. O an seçili olan ve çalışılan katmanın
üzerinde kalem işareti belirir. Kalem işareti o an çalışılan katmanı gösterir.

Flash ile oluşturulmuş bir karenin alanının nasıl hesaplandığı gösteren güzel bir flash animasyonu

Uygulama dosyası için Tıklayınız.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Watch Dragon ball super